Forum Nokturn
Forum do dyskusji na temat larpów grupy Nokturn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Feedback

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyel
Główny MG



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:32, 18 Lip 2010    Temat postu: Feedback

Ponieważ w poprzednim temacie raczej skupiliśmy się na pielęgnowaniu naszego kółeczka wzajemnej adoracji, na potrzeby waszych opinii tworzę osobny temat Wink Chętnie dowiemy się od was co wam się podobało a co nie i jak to ewentualnie poprawić, poczynając od najdrobniejszych rzeczy ("mechanika statków jest bezsensowna"! lub "lasy mają zbyt intensywny kolor!") po najbardziej ogólne.

Najlepiej w punktach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Super Forumowicz



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Novigrad Północny

PostWysłany: Nie 14:46, 18 Lip 2010    Temat postu:

Mnie zastanawiała sprawa powtarzalności zaklęć. Z tego co się zorientowałem, spora liczba państw miała "ulubione" zaklęcia, które dostawała bardzo ciężko. Z jednej strony bardzo fajna sprawa, pozwala z dużym prawdopodobieństwem założyć, że tego zaklęcia będzie można użyć później, z drugiej strony słyszałem narzekania niektórych graczy, że my to tylko dostajemy ciągle jedno zaklęcie. Mi osobiście moje zaklęcie bardzo się podoba, ale może faktycznie warto rozważyć większe zróżnicowanie w tej kwestii.

I jeśli już jesteśmy przy kwestii lasów, to trochę ich za dużo, a za mało stepów Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pan Ćpun
Forumowicz



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chanat Novigradu od Vralii po granice Cordelijską

PostWysłany: Nie 15:57, 18 Lip 2010    Temat postu:

Osobiście mam mieszane uczucia, co do mechaniki szpiegowania: zdarzało nam się dość często korzystać z akcji "dyplomatycznych" typu negocjacje w cordelii, lub rozmowy z elise de nymere, i korzystanie z jej informacji. w wielu przypadkach zawadzały one o technologie - np mozliwość skrytobojczego ataku na ksiecia rozkova. Z jednej strony cieszy mnie, że brak zaawansowanych technologii nie odbierał nam możliwości szerokich, dyplomatycznych interakcji ze swiatem, z drugiej, zastanawiam się ile one naprawdę dawały - jak dla mnie, przydałoby się jaśniejsze wyjaśnienie tej sprawy przed ewentualną kolejną edycją Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwynbleidd
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:33, 18 Lip 2010    Temat postu:

Według mnie powinno się znieść możliwość wynajdowania max. dwóch ulepszeń na turę.

Także powinna być możliwość budowania więcej niż jednej budowli bez nadzoru bohatera oczywiście obawarowaną zasadą w stylu zwiększonego zaciągu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steus_Arios
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:05, 24 Lip 2010    Temat postu:

A ja bardzo poproszę, o to, aby ukazała się jakakolwiek mechanika naszych spotkań na wyspie. Znaczy wiem, że pojedynki są, ale może jakaś magia i alchemia - na Cieniach Nad Illyrią osoby, które miały postacie w jakikolwiek sposób związane z magią albo zielarstwem miały co nieco informacji od MG na swoich kartach postaci, a teraz ani słowa na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cichy
Forumowicz



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FELDUR

PostWysłany: Śro 0:39, 04 Sie 2010    Temat postu:

Popieram przedmówcę.

Postacie strikte magiczne jak np. moja wiedźma mało miały do roboty podczas spotkań na wyspie, myślę że powinniśmy wprowadzić normalną mechanikę larpową która umożliwi postaciom większa interakcję ze sobą, Magowie będą mogli czarować skrytobójcy truć drinki itp.

Jak dla mnie własnie tego brakowało podczas larpów, interakcji która pociągnęła by za sobą ciekawe sytuacje.


Odnośnie rund między larpami - Niech wreszcie powstanie jeden spójny i zwięzły podręcznik z zasadami dla wszystkich. Błędem było wg mnie np. stworzenie dla Umbaru oddzielnych zasad przez co notabene padł projekt tego państwa, a wystarczyło dać im 5 wysepek działających na tych samych zasadach co prowincje i po sprawie.
Dalej idąc nie sparzyłem się chyba na innych zasadach poza kilkoma wyjaśnieniami do czarów czy zasad podręcznikowych. I tutaj moja prośba wracając do zasad i podręcznika niech to będzie spisane w taki sposób żeby było jasne: co, jak, dlaczego i za ile. Bo wiele razy musiałem pisać do MG w sprawie wyjaśnienia jak co działa.


Mimo tych paru problemów bawiłem się świetnie grając na larpach i spędzając godziny na planowaniu kolejnego ruchu na mapie Smile

Z niecierpliwością wyczekuję następnej "edycji" !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin