Forum Nokturn
Forum do dyskusji na temat larpów grupy Nokturn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łączenie armii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:47, 18 Mar 2010    Temat postu: Łączenie armii

Hej,

ostatnio dużo się dyskutuje na temat łączenia armii i zasobów. Najwyraźniej ten temat został niedokładnie opisany i wywołuje wiele różnych interpretacji. Zapewniam, że wersja przedstawiona poniżej jest wersją jedyną słuszną i prawdziwą, jaką opracowaliśmy z Cyelem od początku.

*Każdy budynek Zaopatrzenia zwiększa Wam limit armii o 1. Nie jest ważne gdzie stoi budynek zaopatrzenia. Jeśli Feldur postawi magazyny z żywnością w prowincji 1 i skład logistyczny na prowincji 2 to WSZĘDZIE jego limit armii rośnie ze standardowych 3 do 5.

*Armia - to wszystkie regimenty na jednym polu lub wykonujące wspólny ruch (starują z tego samego pola i kończą na tym samym).

*Na 1 pole możecie się ruszyć DOWOLNĄ ILOŚCIĄ ARMII. Ściślej mówiąc tylko taką ilością ile waszych pól styka się z polem na które chcecie iść.

*Jeśli na polu, na które idzie kilka armii, znajdują się wrogie jednostki dochodzi do bitwy. Armie łączą się w armie o maksymalnym limicie (atakujecie armią 3,2,3 a limit macie 5, to łączą się w armie 5,3).

*Następnie obrońcy toczą bitwę z największą armią. Jeśli pole nie jest zdobyte obrońcy toczą bitwę z kolejną armią. Tak aż do zdobycia pola, lub wyczerpania się atakujących. Armia obronna może przegrupowywać swoje jednostki PO KAŻDYM STARCIU.

*Bohaterowie biorą udział w każdym starciu, chyba że zostaną ranni lub martwi.

*Jeśli pod koniec ruchu na danym polu znajdzie się więcej jednostek niż pozwala na to limit jednostki te zostają utracone, na skutek dezercji, lub same muszą się rozwiązać gdyż nie można ich utrzymać. W powyższym przykładzie z armii 5 zostały 3 jednostki, więc razem z drugą armią na polu staje 6 jednostek. W związku z tym 1 jednostka zostaje rozwiązana.
Dlatego jako generałowie musicie rozważnie planować ruchy jednostek. Na wojnie głód jest takim samym przeciwnikiem jak wrogie armie.


Poza tym ogłoszenia parafialne:
- Wyjeżdżam i od 19 marca mnie nie ma. Wracam jakoś 28-29.
- Dziś będziemy chcieli podsumować larpa i wysłać Wam wszystkie potrzebne dane do nowej rundy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwato dnia Czw 12:00, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin