Forum Nokturn
Forum do dyskusji na temat larpów grupy Nokturn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Melindosillmo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 0:34, 10 Lut 2010    Temat postu: Melindosillmo

To państwo wskoczyło za Neythare(częściowo zajmując jej miejsce. Legenda do mapy poniżej: szary to góry, jasno zielony to gesty las, ciemniejszy zielony to puszcza wręcz tropikalna, najciemniejszy zielony to mokradła, niebieski to rzeki itd, brązowe linie to granice, czarne kropki to drogi. Kwadraty to miasta[rozmiaru stolic innych nie zakreślam.])

Rasa:
-Doganie jest to długowieczna silna Elfia rasa, która pierwotnie zamieszkiwała serce puszczy Asheread. Rasa ta wyróżnia sie na tle elfiego ludu tym, że może zapuść zarost i niejednokrotnie to robi by zaznaczyć swoje pochodzenie. Noszą sie w odcieniach lasu lub czerni, szlachetnie urodzeni zaś potrafią odejść od tego schematu przywdziewając barwniejsze szaty, lecz jednak starają sie nadal by ich ubiór nie był pstrokaty.

Geografia:
-Melindosillimo leży na południowy wchód od Tyberi, południe od Corgeli i na zachód od Tuarhivell an Na'Siriell. Państwo to pokrywa prawie w całości nieprzebyta przez inne rasy dżungla zwana przez jej mieszkańców Asheraed. Stad jedyne mapy i informacje dotyczące lasów Dorganów pochodzą tylko od nich samych.


Nazwy prowincji z numerem przyporządkowanym do nich na mapce:
1.Dorga
2.Selur
3.Worder
4.Aronjir
5.Ferner
6.Zuat



Dorganie do niektórych ze swoich prowincji nie wpuszczają obcych to też tylko o niektórych tak naprawdę wiadomo więcej niż ich istnienie.

32 Dorga: Prowincja stolica. To tu są przyjmowani najważniejsi dyplomatyczni goście. Zezwolenie na przybicie w to miejsce pokazuje zaufanie władcy do osoby, szacunek jakim jest darzony oraz powagę jeśli brak jest któregokolwiek z tych czynników osoba nie zostaniu tu przyjęta. Mimo to dojeżdża sie tu powozem z wnętrza którego nic nie widać gdyż taka jest tradycja.
30 Selur: O tym miejscu wiadomo tylko, że jest to miejsce święte dla Dorganów. Wiadomo również, iż w tej prowincji znajduje sie świątynia Ruety, w której komnatach przyjmowani są mniej wani goście bądź nie spełniający wymagań do odwiedzenia stolicy. Tu także przyjeżdżasz zakrytym powozem.
28 Worder: Jest to jedna z prowincji z której wychodzą liczne towary na sprzedasz jakimi dysponuje Melindosillimo. Jedna z eksportowych prowincji oraz miejsce gdzie znajduje sie port Lartus. To stad prowadzone są rozmowy oraz handel z Cordelia. Na granicy istnieje spora sieć posterunków granicznych, których celem jest strzeżenie i szybkie informowanie o zagrożeniu.
31 Aronir: O tej prowincji nic nie wiadomo. Podobno kiedyś był Elf, który chciał przekazać tajemnice tej prowincji. Ci z którymi miał sprzedać te informacji otrzymywali go po przez posłańców na przestrzeni tygodnia, kawałek po kawałku. Dorganie opowiadają tylko, że tam nie ma wstępu nikt obcy z racji na świętość tych okolic.
27 Ferner: W tej prowincji znajduje sie drugi co do wielkości port tego elfiego państwa, lecz głównym zadaniem tej prowincji jest handel i utrzymywanie kontaktów z Tyberią. Prowincja ta posiada sporą sieć posterunków granicznych, których zadaniem jest strzeżenie i szybkie informowanie o zagrożeniu.
29 Zuat: Głównym zadaniem tej prowincji jest handel i utrzymywanie kontaktów z Nowigardem oraz wschodnimi sąsiadami. Prowincja ta posiada sporą sieć posterunków granicznych, których zadaniem jest strzeżenie i szybkie informowanie o zagorzeniu.

Kultura:
-Dorganie jest to silna, waleczna oraz dumna rasa o bardzo długiej historii sięgającej nawet czasu nim ludzie pojawili się na świecie. Rasa ta szanuje miejsce w którym mieszka, chroni go i bierze z niego tylko tyle ile potrzebuje nie niszcząc go przy tym. Mimo to gdy wejdziesz do jakiegokolwiek z tych Elfich miast poczujesz się jakbyś znajdował, się w światowej metropolii. Miasteczka, które przyjmują kupców oraz posłańców są wykonane z kamienia idealnie ciosanego połączonego silną zaprawa z soku jakiegoś drzewa. Same budynki zaś pokryte są bogatymi zdobieniami. W każdym z tych miast widać dokładność pracy, trwałość, oraz innowacyjność wręcz Krasnoludzkich rąk. Ci którym pozwolono jednak wjechać w głąb tego państwa zauważają dopiero jego ogrom. Wielkie miasta rozciągające się na kilku kondygnacjach lasu. Kamienne budowle, które pokrywają olbrzymie naturalne ogrody. Olbrzymie twierdze wkomponowane w krajobraz. Szlacheckie dworki urządzone z wielkim przepychem i to wszystko stworzone tak żeby nie przeszkadzały w egzystencji lasu i jego stworzeń.
Społeczeństwo Dorganskie jest głęboko podzielone na kasty miedzy którymi widać zasadnicze różnice, które są niemal nieprzenikalne. Najniżej znajdują się Fernomogini będący czymś na wzór niewolników jednak posiadającymi jakieś prawa, które chronią ich od wielu zagrożeń. Powyżej nich są Goni, jest to klasa pełnoprawnych obywateli których głównym zadaniem jest polowanie oraz zbieranie wszelakich środków potrzebnych do egzystencji państwa w zamian za co dostają częściową zapłatę. Potem znajdują się wojownicy wraz ze swoim podziałem wewnętrznym(wiadomo, że szeregowiec nie będzie znaczyć więcej niż Goni, a nawet może dostawać podobne zadania lub wręcz bardziej upokarzające natomiast wyższe stanowiska i pozycje jak Generałowie posiadają podobne szlachcie wpływy jak nie większe). Kolejna znajduje się Jerga klasa wyższa(szlachta), lecz tu by nią zostać trzeba się zasłużyć dla państwa przez co liczy ona stosunkowo niewiele Elfów. Najczęściej są to jednostki wybitne jak na przykład naukowcy czy najwięksi wojownicy. Klasa ta jest dziedziczna, lecz jeśli władca uzna, iż dana osoba nie zasługuje na tytuł to ma prawo go odebrać w każdej chwili i nie zdarzyło się by kiedyś zdarzył, się jakikolwiek sprzeciw przeciwko takiej decyzji. W odróżnieniu do większości państw wysoko urodzenia Dorganie równie dobrze czuja się na przyjęciach dworskich co na tańcach przy ognisku czy rytuałach przejścia młodzieży.
Poza wszelkimi podziałami jest Władca zwany też mianem SilmoAran pełniący zarówno rolę najwyższej Władzy, Generała oraz Najwyższego Oświeconego Kapłana Ruety.

Religia:
Na terenie Melindosillimo panują tylko dwie religie. Pierwsza, lecz małą (żeby nie powiedzieć marginalna) jest Kult Smoczych Panów. Religia ta skupia się na roli smoków w świecie i jest w sumie to połączenie chyba wszystkich smoczych kultów panujących na globie.
Jednak główną i podstawowa religią państwa jest Rueta. Religia ta jest wyznawana przez każdego mieszkańca puszczy Asheread. Według jej założeń duchy wszystkich Elfów świata po śmierci wędrują na powrót do puszczy by tu zamieszkać pośród jej mieszkańców oraz przodków, a sam władca nosi w sobie cząstkę każdego z duchów. Niektórzy z pośród ludu Dorgan zostają ponadto naznaczeni po przez duchy w jakimś momencie życia i to tylko z pośród nich wybierani są kapłani. Czasem są to wojownicy czasem mędrcy, lecz wszyscy zyskują status przez co zaczynają być traktowani jakby byli szlachta niezależnie z jakiego by stanu nie pochodzili. Rola kapłanów jest prowadzenie uroczystości, interpretacja snów oraz dbanie o ogólne dobro lasu.
Kapłanom przewodzi Najwyższy kapłan(bądź kapłanka) ponad, którym jest nadal jednak władca, który zawsze posiada tytuł Najwyższego Oświeconego Kapłana. Najwyższy kapłan jest to osoba o najsilniejszym kontakcie z duchami, którą wybiera po przez swój dar władca i pełni swój urząd dożywotnio. Podczas nieobecności władcy to on zastępuje go w prowadzeniu największych uroczystości religijnych czy też podejmowanie niezwłocznych decyzji dotyczących państwa, lecz tylko po uprzednim porozumieniu z duchami. Obecnie Ruecie po Arnumionie przewodzi Najwyższa Kapłanka Zutara, która jako pierwsza kobieta piastuje to stanowisko. Złośliwi opowiadają za plecami władcy, że w wyborze kierował się względami estetycznymi, lecz nikt nie powie mu tego prosto w twarz.

Władca:
Obecnie państwo jest rządzone przez Arnumiona. Jest to młody oraz samotny Władca, któremu ojciec przekazał władzę niecałe jedenaście lat temu. Niektórzy mówią, że Arnumion był wtedy w wyjątkowo młodym wieku gdyż zaledwie 45lat, lecz zapominają o tym, że gdyby był przecież człowiekiem to już miał by za sobą większość swojego życia. Jak w przypadku poprzedników lud wierzy w niego niemal jak w bóstwo, a armia i Elfy widzą w nim silnego i światłego przywódcę. W jego polityce widać dużą chęć rozwoju państwa, lecz nie koniecznie na polu militarnym, gdyż liczy się z życiem swoim poddanych. Wiadomym jest jednak, że jeśli przyjdzie potrzeba to nie zawaha się nawet przez chwile stanąć w obronie swoich. Chodzi nawet opowieść, że gdy niewielka grupa bandytów atakowała jedną z jego prowincji to osobiście wybrał się rozwiązać ten problem. Nieszczęśników znaleziono dzień później ponabijanych na pale przy granicy, miało to być przestrogą dla innych najeźdźców. Podobno obecny SilmoAran w swoim najbliższym otoczeniu ma tylko i wyłącznie naukowców, profesorów oraz magów z racji upodobania do dyskusji z nimi. Pewnym i wszech obecnie znanym faktem jest słowo władcy. Arnumion wychowany został w duchu honoru i nigdy nie łamie danego słowa. Jest to władca, o którym mówi się za granica, że bez wątpienia posiada Silna Smocza Krew, wewnątrz jego państwa jednak istnieje głębokie przeświadczenie, iż w rzeczywistości to duchy poległych wojowników dają mu wieczne życie oraz nieśmiertelność. Podobno Elf stawia na pierwszym planie puszcze, na drugim państwo w tym swój lud, a dopiero później siebie.

w tym poddziale dodałem informacje dotyczące religii!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ikrit dnia Wto 3:54, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 25 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 15:56, 11 Lut 2010    Temat postu:

Historia:

Legenda o powstaniu państwa.
U zarania dziejów istniało kilka skłóconych ze sobą plemion Elfich w puszczy Asheraed. Były to silne, waleczne oraz dumne istoty nie gnące przed nikim głowy. Smoki nauczyły je wielu rzeczy, lecz nie zależało im na tym by lud poczuł jedność. Tego nauczył ich wybraniec... Ilfirin To Melindosillmo jest kolebką Elfów, to stad ruszyły w świat i to My jesteśmy Pierwszymi.


Poza tą Historia nie ma wiele pewnych przekazów o powstaniu tego państwa. Jednak dzięki niedawnym odkrycia powstało kilka pewników, które pozwalają wierzyć ze ta historia jest w dużej dozie prawda.

Pewne fakty dotyczące powstania państwa:

Melindosillmo powstało gdy wielka puszcza spływała krwią elfów w bratobójczej wojnie kilkunastu plemion, które istniały nim jeszcze ludzie pojawili się na kontynencie. Walka toczona między rodakami sprawiała żal pośród smoczej rasy, która jednak z jakiś przyczyn nie zaingerowała. Gdy plemiona miały się już ku wyniszczeniu pojawił się Ilfirin. Był to potężny Elficki wojownik, który podróżując poprzez puszcze wyzwał kolejno przywódców na pojedynek o ich domeny. W przypadku porażki przysiągł oddać broń, która skradł smokom. Podobno był to przedmiot tak potężny, że na sam jego widok przeciwnicy uciekali w popłochu. Kolejni przywódcy plemion padali pod naporem umiejętności i mocy Nieśmiertelnego.
Mieszkańcy mówili, że Ilfirin powstał z krwi i dusz tysięcy wojowników, a sam był wolą poległych do zażegnania sporu pomiędzy plemionami przez co nie imała się go żadna broń czy sztuki podstępu. W niespełna miesiąc wyniszczony naród został połączony, a sam Ilfirin został wybrany na władcę i okrzyknięty mianem SilmoAran, którym później zwano również jego następców.

Przedmiot, który posiadał pierwszy władca była to piękna złota włócznia wykonana w niespotykany sposób. Nie wiadomo co stało sie z przedmiotem. Jedni opowiadają ze jest ważnym przymiotem władcy i czasem wykorzystuje jej podczas obrzędów związanych z Ruet'ą. Inni opowiadają, że przedmiot został ukryty głęboko pod stolica w miejscu gdzie tylko władca może sie dostać. Chodzą też słuchy o tym, że pierwszy władca twierdził, iż przedmiot jest tak potężny, że trzeba go zniszczyć. Niezależnie, która opowieść jest prawdziwa pewnym jest, że istniał, a może nawet istnieje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ikrit dnia Pią 9:05, 12 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:17, 12 Lut 2010    Temat postu:

Państwo obecnie:

Obecnie państwo rozkwita. Handel na granicach kwitnie, a sam kraj nie jest zmuszony do mobilizowania swojej armii. Dzięki temu wszystkiemu miasta rozwijają sie w szybkim tempie, technologia wynajdowana nie posiada tylko i wyłącznie zastosowania militarnego, a wręcz przeciwnie. Służy do poprawy standardu życia Dorgan. Mimo to wszystko da sie zauważyć, że elfy z puszczy Asheraed nadal trenują sztukę wojenna oraz utrzymują silna pozycje armii. Można łatwo sie domyśleć, że Dorganie nieustannie obawiają sie zbrojnego wystąpienia przeciwko nim przez co trzymają wszystkie siły w pogotowiu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ikrit dnia Pią 18:03, 12 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:06, 05 Mar 2010    Temat postu:

Pakty i ważne zdarzenia:

W tym dziale zostanie umieszczona lista państw i kolejnych paktów, które łączą Melindisillimo z nimi oraz najważniejsze zdarzenia o których powinien wiedzieć świat. W tym dziale będą także podane informacje o wypowiedzeniu swojej oraz przyczynach takiego postępowania.

Gjenfred skog:
-Obustronne porozumienie handlowe.
-Pakt o pełnej nieagresji.
-Sojusz defensywny.

Gjenfred skog, Melindisillimo, Tuarhivell an Na'Siriell:
Powstała także inicjatywa "wielkiej uni lasu". Jej założeniami jest wzajemna ochrona puszczy przed najeźdźcami wspólne stawianie czoła najeźdźcą.

Tyberia:
-Obustronne porozumienie handlowe oraz o nieagresji podpisane przy świadectwie Smoczej Wyroczni

Novigrad Abramovów:
-Ostatnio "przypadkowo" zabito tam elfie poselstwo, które po ugoszczeniu w bliźniaczym Novigradzie chciało nawiązać kontakt i z tym. Niestety jednak gdy tylko przekroczyli granice zostali bestialsko zamordowani bez żadnych przyczyn. Stało się tak mimo niesienia sztandaru Melindisillimo oraz białej flagi zgodnie z wszelkimi konwenansami poselskimi. Momentalnie wystosowano pismo na które Novigrad odpowiedział przeprosinami, zapłata za każdego z poselstwa równowartości jego ciężaru w złocie oraz zabiciem dowódcy odpowiedzialnego za decyzje. Mimo przyjęcia przez Melindosillimo zapłaty jego władca podobno jest ciągle wściekły gdyż jeden z jego najbliższych przyjaciół Harumion przewodził tej wyprawie.

Podobno w tej sprawie niedługo ostateczne stanowisko zabierze Najwyższy władca Melindosillimo, SilmoAran wszelkich prowincji, wielki Generał oraz Najwyższy Oświecony Kapłan Ruety Lord Arnumion po radzie walnej narodu z racji spraw i faktów poznanych podczas wizyty na Smoczej wyspie.

Cordelia:
Niestabilna sytuacja kraju zmusiła do przełożenia wczesnej wymienionych umów z Cordelią na czas po stabilizacji mimo to poselstwo tam wysłane wróciło bezpiecznie. Melindosillimo obiecało w razie potrzeby wysłać wojska kraju w pomocy. Przed zakusami terytorialnymi sąsiadów

-Ostatnio nawiązano rozmowy w sprawie porozumień oraz sojuszy, których ostateczny kształt będzie omówiony podczas spotkania na smoczej wyspie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ikrit dnia Pon 18:35, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:49, 05 Mar 2010    Temat postu:

Godło Melindisillimo



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ikrit dnia Pią 12:51, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:21, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Postaci które mogą pojawić sie na larpie:

Lord Arnumion- Nieśmiertelny władca Melindisillimo żyjący i władający z woli przodków. Pan leśnych oddziałów oraz wieczny protektor puszczy Asheread

Dejdrin- Bliska doradczyni władcy. Dworka mieszkająca na dworze Dorga.

Valder- Przyjaciel władcy oraz dowódca niektórych oddziałów wojsk. Wojownik znany w całym Malkadorze ze swojej waleczności oraz kunsztu wojennego.

Melterion- Członek cechu innowatorów.

Zutara- Najwyższa Kapłanka Ruety oraz zarządczyni prowincji Selur. Odprawia wszelkie rytuały pod nieobecność władcy.

Merkaron- Tajemniczy elf z klas niższych, który podobno został wezwany przez Arnumiona osobiście na obrady. Pogłoska głosi iż wezwanemu powierzono także jakiś bardzo cenny ładunek.

UPDATE W DZIALE O GRACZACH


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin