Forum Nokturn
Forum do dyskusji na temat larpów grupy Nokturn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

UWAGA! - Przemarsz przez ziemie sojusznika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyel
Główny MG



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:56, 07 Kwi 2010    Temat postu: UWAGA! - Przemarsz przez ziemie sojusznika

Praktycznie od poczatku dyskutowaliśmy nad wprowadzeniem możliwości przemaszerowywania przez ziemie sojusznika za jego zgodą i wielu graczy nas prosiło o umieszczenie takiej zasady.
W końcu zostaliśmy przekupieni dostateczną ilością żelek by przychylić się do tej prośby. Mamy nadzieję, że nie wywoła to jakiś dramatycznych reperkusji, nie zawiesi gry ani nie wkurzy nas dodatkowym skomplikowaniem (w tym celu prosimy -nie nadużywajcie tej opcji Razz)

Ponieważ nikt jeszcze nie dosłał nam deklaracji na rundę 3, wszyscy macie szansę wykorzystać tą nową opcję już w tej rundzie i nikt nie powinien poczuć się oszukany.


Zasady wchodzenia na ziemie sojusznika bez wszczynania bitwy lub przemaszerowywania przez nie poniżej:

1. Oczywiście obowiązują wszystkie normalne zasady ruchu.

2. Fakt, że wkraczające wojska są traktowane jak sojusznicze musi zostać umieszczony w deklaracjach OBU królestw (wkraczającego i goszczącego sprzymierzone wojska). W przeciwnym razie dojdzie do normalnej bitwy.

3. Kraj do którego wchodzą oddziały jest zobowiązany do zapewnienia zaopatrzenia wszystkim wojskom swoim i sojuszniczym znajdującym się na jego prowincjach. Oznacza to,że suma wojsk na jednym polu nie może przekroczyć limitu zaopatrzenia państwa do którego należy pole, niezależnie od tego, do kogo należą stacjonujące na nim oddziały .

W wypadku przekroczenia limitu w pierwszej kolejności rozwiązywane są jednostki gracza który sojuszniczo wkroczył na dane pole (ie NIE właściciela pola).



Hmm, to chyba tyle na razie. Czy są jakieś pytania Wink ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin