Forum Nokturn
Forum do dyskusji na temat larpów grupy Nokturn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmierzch Smoczej Krwi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 59, 60, 61  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:15, 26 Lut 2010    Temat postu:

Szkoda... mam nadzieję że wpadniesz na 2 larp Wink

Tymczasem powiem, że chociaż szukanie miejscówki zajęło nam trochę to miejscówka to daje nam możliwość wprowadzenia sporej ilości ludzi, więc nie musicie się przejmować jakimkolwiek limitem na ilość waszych orszaków Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:36, 26 Lut 2010    Temat postu:

Skoro jest to knajpa to czy będziemy tam mogli grać spokojnie?(chodzi mi o to czy nie będziemy aby tam jednymi z gości?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azgarth
Nowy forumowicz



Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Pią 21:29, 26 Lut 2010    Temat postu:

Dobre pytanie. Nie myśleliście swoją drogą, aby LARPy robić w szkołach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tallana
Nowy forumowicz



Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Las

PostWysłany: Sob 3:09, 27 Lut 2010    Temat postu:

W szkołach nie ma barków.Razz

Czyli mogę rozpisać sobie postać, ale pojawić się nią na drugim larpie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:16, 27 Lut 2010    Temat postu:

Jasne, że możesz sobie rozpisać postać. Ale lepiej chyba poczekać i zobaczyć co wyniknie na 1 larpie - może będziesz chciała w oparciu o tego larpa coś zmienić w swoim koncepcie.

Myśleliśmy o jednej szkole, ale w knajpie są lepsze warunki. I nie nie będziemy tam jedynymi gośćmi. Jednak to nie pierwszy raz kiedy tam się coś takiego dzieje + będziemy 90% ludzi, bo to niedziela, więc tam prawie nikogo nie będzie.
Co do lepszych warunków to powiem że w szkolę musielibyśmy podnieść wejściówki dla Was o 10 zł, a tutaj wytargowaliśmy jeszcze dla każdego piwo/colę. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyel
Główny MG



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:17, 27 Lut 2010    Temat postu:

Hej Smile

Szkoły mają (dla nas) dwie zasadnicze wady

1. Chcą pieniędzy Razz
2. Klinicznie nie znoszę larpowania w otoczeniu szkolnych ławek i ściennych gazetek o Chopinie - jakoś jednak wolę choćby minimum klimatu w miejscówce

Twierdza kosztowała nas (sporo) ale była względnie klimatyczna
Crank jest umiarkowanie klimatyczny, ale nie żąda tyle kasy co szkoły


Poza tym współpraca z Crankiem da nam super miejscówkę na przyszłe larpy WODowe/Cyberpunkowe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Wto 0:36, 02 Mar 2010    Temat postu:

Pytania:
1.czy budynki w prowincjach są ustawione według jakichś zasad??
2. czy "bohater" w zasadach dotyczy Władcę lub Kapitana czy też ma szersze znaczenie??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ankalime dnia Wto 0:41, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyel
Główny MG



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:42, 02 Mar 2010    Temat postu:

a)nie bardzo, po prostu mieliśmy po forcie i po jednym do rozstawienia Wink

Pamiętajcie, że to rzecz jasna umowna nazwa - wybudowana na polu farma nie znaczy, że jest na tej wielkiej przestrzeni 1 słownie farma (dająca zaopatrzenie 1000ludzi Razz) -oznacza to raczej, że rolnictwo w tej prowincji odgrywa istotną rolę.

b)W zasadach strategicznych ,jak wielokroć wspominaliśmy, liczą się tylko władcy i kapitanowie. Jedni i drudzy to Bohaterowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cyel dnia Wto 0:43, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Wto 1:09, 02 Mar 2010    Temat postu:

I jeszcze.

"1. Wydarzenia (BOH, DEK ,+)

Na początku każdej rundy strategicznej będziemy ogłaszali różne wydarzenia. Niektóre z tych wydarzeń będą dotyczyły całego Malkadoru, inne niektórych państw, jeszcze inne tylko pojedynczych królestw."

Będą ogłoszone jakieś wydarzenia w tej turze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:34, 02 Mar 2010    Temat postu:

Tak. Jutro Wink

Przepraszamy, że nie dostaliście tego wydarzenia od razu, ale dziś już nam mózgi odpadają Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Wto 2:51, 02 Mar 2010    Temat postu:

Jeszcze jedno (i pewnie nie ostatnie). Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam - jeśli bohater nadzoruje budowę, to na jednym polu w czasie jednej tury może powstać dowolna ilość budynków, tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ikrit
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 6:02, 02 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
7. Budowa (BOH, DEK ,+, - )

Podczas gry można wybudować całą gamę budynków, które wspomogą wasze działania obronne, lub ekonomiczne. Podczas jednej rundy można zbudować tylko 1 budynek na danym polu.


Wiec raczej nie;p choć moglem ja złe zrozumieć.

W przypadku ulepszeń ujęto określenie postać, a nie Bohater wcześniej stosowanego w przypadku władcy oraz kapitanów. Czy oznacza to ze członkowie naszych świt mogą to robić? Czy członkowie świt maja jaki wpływ na mechanikę gry strategicznej?

Co do waluty jak mniemam dochód z prowincji jest zbierany w "skrzyniach ze złotem"?

Czasem w historii jakieś państwa zezwalały nap przekroczenie ich terenów armii maszerujacej na inne nacje czy tu jest taka opcja?(w zasadach napisaliście po prostu, że wejście na teren obcych wojsk to już atak wiec jak sie to ma)

Coś ode mnie:
-czy budynek: świątynia smoków może to być tez świątynią Ruety?(z racji większej wagi religii u mnie)

I czy dobrze zrozumiałem, że jeśli wydam pieniądze na budowę(nie dofinansowanie tylko suchy koszt)to po nieudanym rzucie te pieniądze przepadają?

Przyznam bardzo dobra robota co do mechaniki moje gratulacje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ikrit dnia Wto 7:06, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:42, 02 Mar 2010    Temat postu:

Moi drodzy gracze, nie czytacie ze zrozumieniem. Poniżej odpowiadam na Wasze pytania wklejając tekst z zasad.

Jeszcze jedno (i pewnie nie ostatnie). Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam - jeśli bohater nadzoruje budowę, to na jednym polu w czasie jednej tury może powstać dowolna ilość budynków, tak?
>Jeśli jakiś Kapitan zostanie oddelegowany do nadzorowania budowy wartość jego Zarządzania dodaje do rzutu (a zatem Ludność + Zarządzanie + Złoto + K10). Ponadto może on wybudować dowolną ilość budynków w ciągu jednej rundy.

W przypadku ulepszeń ujęto określenie postać, a nie Bohater wcześniej stosowanego w przypadku władcy oraz kapitanów. Czy oznacza to ze członkowie naszych świt mogą to robić? Czy członkowie świt maja jaki wpływ na mechanikę gry strategicznej?
>Podczas gry strategicznej akcje, które mają wpływ na losy królestwa, mogą podejmować tylko Władcy i Kapitanowie.

Co do waluty jak mniemam dochód z prowincji jest zbierany w "skrzyniach ze złotem"?
>Hmmm my liczyliśmy to w Zasobach, lub Złocie, ale skrzynie ze złotem też brzmią fajnie Wink Możesz nazywać to jak chcesz byleby było wiadomo o co chodzi - np łuczników można nazwać strzelcami, a piechotę tarczownikami.

Czasem w historii jakieś państwa zezwalały nap przekroczenie ich terenów armii maszerujacej na inne nacje czy tu jest taka opcja?(w zasadach napisaliście po prostu, że wejście na teren obcych wojsk to już atak wiec jak sie to ma)
>Jesteśmy zwolennikami prostych rozwiązań. (powiedział facet który napisał 20 stron zasad ;p) Więc, żeby nie zapisywać jednostek z 4 królestw na 1 polu i nie utrudniać ani nam ani Wam kierowania multi-państwową armią po prostu stwierdziliśmy że jak komuś wchodzisz armią do państwa to nie po to by rozdawać kwiaty.
A o bratniej pomocy to będę rozprawiali Twoi demagodzy jak będą uspokajali nowo podbite prowincje.

Coś ode mnie:
-czy budynek: świątynia smoków może to być tez świątynią Ruety?(z racji większej wagi religii u mnie)
>Hmmm muszę się nad tym zastanowić. Odpowiem jeszcze dziś.

I czy dobrze zrozumiałem, że jeśli wydam pieniądze na budowę(nie dofinansowanie tylko suchy koszt)to po nieudanym rzucie te pieniądze przepadają?
>Jak i na każdą inną akcję. Dlatego warto nie poskąpić grosza, lub wysłać do roboty kogoś kto będzie nadzorował pracę. Wink

Przyznam bardzo dobra robota co do mechaniki moje gratulacje.
>Dzięki. Też jestem w miarę zadowolony. Jest trochę obszerna, ale zależało nam by ująć wiele aspektów (handel, ulepszenia, budowa ect.). Tymczasem mam nadzieję, że zasady poszczególnego aspektu są proste i instynktowne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Wto 10:05, 02 Mar 2010    Temat postu:

Kwato napisał:
Moi drodzy gracze, nie czytacie ze zrozumieniem. Poniżej odpowiadam na Wasze pytania wklejając tekst z zasad.

Jeszcze jedno (i pewnie nie ostatnie). Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam - jeśli bohater nadzoruje budowę, to na jednym polu w czasie jednej tury może powstać dowolna ilość budynków, tak?
>Jeśli jakiś Kapitan zostanie oddelegowany do nadzorowania budowy wartość jego Zarządzania dodaje do rzutu (a zatem Ludność + Zarządzanie + Złoto + K10). Ponadto może on wybudować dowolną ilość budynków w ciągu jednej rundy.



Ja to przeczytałam, gorzej ze zrozumieniem właśnie - jako, ze kłóciło sie to z cytatem podanym przez Ikrita powyżej - tak, że nie zrozumiałam, czy chodzi o to, że dowolną ilość na jednym polu, czy że w dowolnej ilości prowincji (po jednym na pole)....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Wto 10:11, 02 Mar 2010    Temat postu:

Kwato napisał:
Możesz nazywać to jak chcesz byleby było wiadomo o co chodzi - np łuczników można nazwać strzelcami, a piechotę tarczownikami.


hm... mam zatem nadzieję, że przed "kawaleria" mozna dodać przymiotnik "gryfia"...? ;P

Kwato napisał:

-czy budynek: świątynia smoków może to być tez świątynią Ruety?(z racji większej wagi religii u mnie)
>Hmmm muszę się nad tym zastanowić. Odpowiem jeszcze dziś.


Może w ogóle zmienić na "świątynia". Zdaje się, że niemal każde królestwo ma swoja własna religię... Ja też wolałabym Święty Gaj niż Świątynię Smoków...

Kwato napisał:

Przyznam bardzo dobra robota co do mechaniki moje gratulacje.


Podpisuję się pod tym Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 59, 60, 61  Następny
Strona 11 z 61

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin