Forum Nokturn
Forum do dyskusji na temat larpów grupy Nokturn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmierzch Smoczej Krwi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 59, 60, 61  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Śro 20:33, 13 Sty 2010    Temat postu:

Cichy napisał:
2# wszelkie wody po lewej stronie mapy są moje !


Po lewej od Felduru chcesz powiedzieć oczywiście? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cichy
Forumowicz



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FELDUR

PostWysłany: Śro 20:45, 13 Sty 2010    Temat postu:

Chcesz się bić o zatokę Lodu ?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Śro 21:01, 13 Sty 2010    Temat postu:

Z Tobą?! Skądże!! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azgarth
Nowy forumowicz



Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 1:18, 14 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
Mowa o tej grze która była robiona za miliony dolarów, przez setki osób dla międzynarodowego koncernu z latami doświadczeń i milionami potencjalnych klientów?
Jasne. Ja i Cyel bierzemy się do roboty Wink


A gdzie ja powiedziałem, że oczekuję od was poziomu Starcrafta? Podałem tylko przykład. Nie za żadne miliony i nie setki osób. W tamtym okresie budżet Zamieci oraz zasoby ludzkie były znacznie mniejsze. BTW. Blizzard nie jest ani koncernem, ani międzynarodowy. To firma amerykańska z oddziałami w europie ;]

Poza tym wydaje mi się, że Warhammer też po dziś dzień jest ulepszany i bynajmniej nie przez dwie osoby, prawda? Wietrzę tu zatem lekką hipokryzję. Zresztą - róbcie jak chcecie. Wypuścicie system to się zobaczy. Póki co czekam z niecierpliwością na mechanikę Smile

Cytat:
Cytat:
Cytat:
...wyjdą z tego "Plemiona" w wersji LARP.


Tak, tak , tak! Very Happy


...
Cytat:

okazuje się, że jest aż sześciu potencjalnych kandydatów do przeprowadzenia rozbioru Novigradu południowego...


Sam się rozbieraj Razz

Cytat:
1# to jak ja będę siał terror i zniszczenie skoro zamkniecie moją flotę w wannie Sad ?


To będziiesz siał terror i zniszczenie w wannie. Prawie jak domestos.

Cytat:
2# wszelkie wody po lewej stronie mapy są moje !


Ja se je ponabierasz do kubeczków to może.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azgarth dnia Czw 1:38, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwynbleidd
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:37, 14 Sty 2010    Temat postu:

Azgarth napisał:
To będziiesz siał terror i zniszczenie w wannie. Prawie jak domestos.


Nie zapominaj że na drugiej Avie Cichy , Robertos i Choorus tworzyli oddział antybakteryjny. Może to był ich kryptonim operacyjny i Cichemu coś zostało z tamtych wrażeń Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cichy
Forumowicz



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FELDUR

PostWysłany: Czw 2:08, 14 Sty 2010    Temat postu:

Wszystkich was spiorę i wypiorę ... już nie długo zginiecie w tym klozecie !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steus_Arios
Zaawansowany Forumowicz



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:28, 14 Sty 2010    Temat postu:

Bardzo proszę sir Allistaira o kontakt ze mną na mail

[link widoczny dla zalogowanych]

albo na forum jeśli łaska SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:53, 14 Sty 2010    Temat postu:

Mamy wszystkie priorytety. Możemy więc zdradzić jak się tworzy królestwa Wink

Od tej chwili możecie nam wysyłać szczegółowe opisy Waszych krain. Tym razem bez limitu Wink Piszcie ile chcecie Wink Gdy my zaakceptujemy opis krainy założymy na forum ogólnodostępny temat w którym każdy będzie mógł przeczytać, co napisaliście.

Prócz tego możecie już dzielić Wasze królestwa na prowincje. Pierwszym krokiem jest ściągnięcie mapy i naniesienie na nią granic prowincji. Przyślijcie nam tą mapę z opisem.

Następnie możecie zająć się już mechaniczną stroną waszego królestwa. Każde królestwo może posiadać od 6 do 8 prowincji bez względu na priorytet. (pamiętajcie że niekoniecznie więcej znaczy lepiej) Prosimy Was o rozsądek i zastrzegamy, że jeśli nie będzie nam coś pasowało to zmienimy to. Chodzi tu zarówno o rozmieszczenie pól, jak i przyznawanie im punktów.

Każde królestwo dostaje pewną liczbę punktów do rozdania na swoje prowincje zależnie od priorytetu.
Priorytet I dostaje 70 punktów.
Priorytet II dostaje 60 punktów.
Priorytet III dostaje 50 punktów.

Minimalnie można na każdy współczynnik wydać 1 punkt. Maksimum zależy od priorytetu.
Priorytet I ma maksimum 8 punktów.
Priorytet II ma maksimum 7 punktów.
Priorytet III ma maksimum 6 punktów.

Każde pole składa się z Nazwy i 2 współczynników:
-Nazwa : Nazwijcie każdą prowincję, a dla ułatwienia my potem nadamy im jeszcze numery.
-Bogactwo : Reprezentują zasoby prowincji zarówno podatki, jak i naturalne dobra.
-Ludność : Reprezentuje liczbę, wpływy, a także lojalność ludności w danej prowincji.

Co robią dokładnie bogactwo i ludność, tego Wam jeszcze nie powiemy. Wink Chcemy abyście decydowali fabularnie bez szczegółowej znajomości zasad.

Ponadto niedługo powiemy Wam jak zrobić postacie. Będzie wymagało to forum, więc proszę wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili o rejestrację. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwato dnia Czw 22:56, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankalime
Mega Forumowicz



Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ithirildor

PostWysłany: Sob 1:10, 16 Sty 2010    Temat postu:

Do Władców Novigradu (jednego i drugiego) oraz Cordelii:
Chciałabym, żeby granicą Ithirildoru z Cordelią była rzeka - dopływ tej dużej rzeki, która oddziela Ithirildor od Tyberii, natomiast między Ithirildorem i Novigradem - pas potężnych puszcz. Czy macie coś przeciw temu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Picollo
Super Forumowicz



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Novigrad Północny

PostWysłany: Sob 11:30, 16 Sty 2010    Temat postu:

Szczerze mówiąc ja u siebie nie widziałem w ogóle żadnych puszcz, czy to potężnych, czy też nie. Jakiś las na północy, przy górach jeszcze ujdzie, ale puszcza na całej granicy nie bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyel
Główny MG



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:48, 16 Sty 2010    Temat postu:

Tak jak mówi Picollo, wschodnie tereny dawnej Illyrii przechodzą łągodnie w stepy Novigradu -puszcze, jeśli zechcesz, Ankalime, zaczynają się nieco bardziej w głębi Ithirildoru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:25, 16 Sty 2010    Temat postu:

UWAGA UWAGA
Na zrobienie królestw jest deadline. Chcemy byście z podziałem na prowincje i rozdawaniem punktów wyrobili się do 24.01 wtedy też dobrze byłoby dostać te obszerniejsze opisy królestw, ale to żaden mus.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kruczek




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:04, 16 Sty 2010    Temat postu:

Nie. Mi ani rzeki ani puszcze nie przeszkadzają.

Tu władczyni Cordeli btw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azgarth
Nowy forumowicz



Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Sob 15:56, 16 Sty 2010    Temat postu:

A ja mam prośbę. Nie moglibyście najpierw ogłosić swojej mechaniki, a dopiero potem kazać nam dzielić królestwa, robić postacie etc.? Ja rozumiem, że klimat i zakaz munchkinienia (i bardzo dobrze), ale myślę, że podstawy są tu kluczowe do dalszej zabawy. Ja na ten przykład chciałbym wiedzieć na czym stoję, tj. jak przebiegać będzie gra. Wartałoby wpierw to omówić, gdyż na pewno będą uwagi co do mechaniki.
Wynoszę to stąd, że skoro każecie nam dzielić królestwa wedle ustalonych punktów to znaczy, że system już jest opracowany. Dlatego też nie chciałbym robić nic dalej, dopóki się z nim nie zapoznam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwato
Główny MG



Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:26, 16 Sty 2010    Temat postu:

Hmmm jest w tym ziarno prawdy. Dwaj MG wymyślili genialny plan i oklaski dla nich. Szkoda tylko że nasi geniusze nie powiedzieli tego nikomu ;D
Ok. Nie zdradzę Wam super szczegółów, ale macie absolutną rację w tym że nie powiedzieliśmy Wam jeszcze jak w ogóle ma wyglądać gra.

A zatem:

Gdy podzielicie Wasze królestwa na prowincje powstanie mapa z polami. Kto grał w jakieś gry planszowe np. Ryzyko to wie do czego to zmierza. Wink
Na polach tych będą stały figurki budynków, władców, kapitanów, oraz armii. My co rundę od władcy będziemy dostawać deklaracje, gdzie się przenosi armia, jaką technologię odkrywacie, gdzie poruszają się kapitanowie i co robią (np. szpiegują wrogów, rekrutują nowe wojsko, rzucają czar), komu pożyczacie kasę, co budujecie ect.
Potem my nanosimy te informacje na mapę i dostajecie naszą odpowiedź w której dowiecie się jak przebiegły Wasze bitwy, czy Wasze karawany z Towarami dotarły do celu, czy czar odniósł zamierzony efekt ect.

Najprawdopodobniej będzie tak, że pomiędzy larpami będziemy rozgrywali 2 tury takiej strategicznej gry. Potem zmienia się pora roku i następuje spotkanie władców Malkadoru.

Uściślę też co nieco o spotkaniach władców (czyli larpach). Smoki podarowały 12 śmiertelnym swoją krew. Ci ludzie stali się nieśmiertelnymi władcami Malkadoru. Smoki wiedziały jednak, że z czasem mogą pojawić się konflikty i waśnie, więc postanowiły umożliwić władcom spotykanie się na neutralnym gruncie. Stworzyły magiczny rytuał, który otwiera portal, który pozwala władcom przenieść się na smoczą wyspę (Ten wulkan na prawo od ladu na mapce Wink btw. to jedyne motywy high fantasy w naszym świecie). Tam w świątyni smoków gdzie panuje Pax Draconis (absolutny zakaz przemocy innej niż pojedynki), władcy przez wieki obradowali nad losami świata.
Nie ważne czy panowały wojny czy pokój, władcy zawsze spotykali się na smoczej wyspie. Trzeba Wam też wiedzieć, że rytuał działa tylko podczas równonocy i przesileń. Dlatego władcy spotykają się 4 razy w roku. Ponadto aby nikt niepowołany nie zakłócał debaty władców rytuał działa tylko i wyłącznie w obecności kogoś kto posiada dużą domieszkę smoczej krwi (nie koniecznie musi być nieśmiertelny, ale musi być blisko spokrewniony z nieśmiertelnym). Tylko wtedy portal się otworzy i przeniesie na smoczą wyspę króla i jego świtę.
Ponieważ smocza krew była wymagana do tego by pojawić się na spotkaniach władców przez wieki przyjęło się, że władca pozbawiony smoczej krwi, nie posiada błogosławieństwa smoków by rządzić ergo nie jest władcą. Tego typu państwa szybko były marginalizowane i wchłaniane przez sąsiadów.
Dlatego samo pojawienie się na spotkaniu jest jednoznaczne z tym, że władcy są wśród równych i czy panuje wojna czy pokój muszą się respektować jako prawowici potomkowie smoków.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwato dnia Sob 18:27, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nokturn Strona Główna -> Zmierzch Smoczej Krwi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 59, 60, 61  Następny
Strona 5 z 61

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin